زندگینامه مه لقا جابری :

تاریخ تولد، محل تولد، هنگام تولد:

در ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۸ در ایران بدنیا آمد اما در ساندیاگو کالیفرنیا زندگی میکند.

مشخصات فردی:

قد : ۱۶۳
رنگ چشم : قهوه ای تیره
طرفداران مه لقا معتقدند که او شبیه نقاشی های مینیاتور ایرانی است.

دوران زندگی:

مه لقا جابری مدل جوان و زیبای ایرانی بیشتر شهرتش را مدیون چهره بی نظیر خود میباشد. اولین بار خواهرش استعداد او را در مدل بودن کشف کرد.

وی در مورد خودش میگوید:

نام واقعی من مه لقا است و من فارسی را خیلی خوب صحبت میکنم . آن چیزی که بهش ایمان دارم من را خوشحال میسازد و آنچه را که نمیپسندم صادقانه از کنارش میگذرم. من جوان هستم، معتقدم لذت یک دختر در عشق ، ازدواج یا روابطی نظیر دوست پسر/ دوست دختر نیست. من تنها به دوستی معتقدم و فکرم را برای رسیدن به اهدافم در زندگی و شاد بودن متمرکز کردم. من دوستان خود را خودم انتخاب میکنم و امیدوارم دوست خوبی برای هم باشیم. من دختری نیستم که با هر پسری دوست بشم. من شانس زیادی به مردم برای دوستی با خودم میدم، اگر چیزی تغییر نکند، بدون فکر کردن اونا رو از زندگیم بیرون میکنم. من دختر مغروری نیستم اما زندگی به من آموخت تنهایی هم بتوانم شاد زندگی کنم. کلوپ و پارتی و مواد مخدر را دوست ندارم و خود را از همه آنها دور میدارم. بهترین اوقات من زمانی هست که با بهترین دوستم بیرون میروم و باهم به نهار، خرید و سینما میرویم. باید بگم من در دنیای خود زندگی میکنم. من از آدمهایی که پشت سر دیگران صحبت میکنند بدم می آید و سعی میکنم از آنها دوری کنم. آدمهای مودب و صادق را دوست دارم، ادب و صداقت خیلی برای من مهم است.

شباهت به آیشواریا رای:

عده ای از شباهت او به آیشواریا رای؛ بازیگر هندی می گویند.

انتقادات:

بعضی دیگر بر این عقیده هستند که چهره مه لقا، حاصل عمل های متعدد زیباییست و طبیعی نمی باشد.

آیشا یونیک:

وی ساکن سن دیگو در کالیفرنیاست و در خارج با نام آیشا یونیک شناخته می شود.


کلیپ آرایش کردن مه لقا ء در سالن آرایش




 عکس های جدید و دیده نشده مه لقا جابری دختر زیبای ایرانی

مه لقا جابری,mahlagha jaberi,2015,عکس جدید مهلقا جابری

 

مه لقا جابری زمانی به عنوان زیباترین دختر ایرانی معروف بود.

مه لقا جابری مدل ایرانی – آمریکایی که در ایالت کالیفرنیا زندگی می کند. حرفه او مدلینگ است و به عنوان یکی مدل های زیبا و حرفه ای شناخته شده است.

مه لقا جابری متولد ۱۳۶۸ است. او زمانی به عنوان زیباترین دختر ایرانی معروف بود. جالب است بدانید تعداد زیادی افراد از کشورهای عربی دنبال کننده مه لقا در صفحه اینستاگرام او هستند.

 

عکس های کمتر دیده شده و جدید از مه لقا جابری در سال ۲۰۱۵ برایتان آماده کرده ایم:

عکس های دختر زیبای ایرانی مه لقا جابری 

مه لقا جابری,mahlagha jaberi,2015,عکس جدید مهلقا جابری

عکس نقاشی صورت مه لقا جابری mahlagha jaberi

مه لقا جابری,mahlagha jaberi,2015,عکس جدید مهلقا جابری

نقاشی مه لقا جابری mahlagha jaberi

مه لقا جابری,mahlagha jaberi,2015,عکس جدید مهلقا جابری

عکس  جدید و دیده نشده مه لقا جابری دختر زیبای ایرانی

مه لقا جابری,mahlagha jaberi,2015,عکس جدید مهلقا جابری

عکس های جدید و دیده نشده مه لقا جابری دختر زیبای ایرانی

مه لقا جابری,mahlagha jaberi,2015,عکس جدید مهلقا جابری

 مه لقا جابری دختر زیبای ایرانی

مه لقا جابری,mahlagha jaberi,2015,عکس جدید مهلقا جابری

عکس های جدید و دیده نشده مه لقا جابری



کلیپ آرایش مه لقا جابری

مه لقا جابری قبل و بعد از هر عمل زیبایی روی چهره اش

bia2bebar.ir mahlagha jaberi 02 عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی

 bia2bebar.ir mahlagha jaberi 03 عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی

bia2bebar.ir mahlagha jaberi 04 عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی

 bia2bebar.ir mahlagha jaberi 05 عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی

 bia2bebar.ir mahlagha jaberi 06 عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی

bia2bebar.ir mahlagha jaberi 07 عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی

 bia2bebar.ir mahlagha jaberi 08 عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی

عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی bia2bebar.ir mahlagha jaberi 09 عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی

عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی bia2bebar.ir mahlagha jaberi 10 عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی

 bia2bebar.ir mahlagha jaberi 11 عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی

عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی bia2bebar.ir mahlagha jaberi 01 عکس های مه لقا جابری مدل ایرانی + بیوگرافی


چراغ شب خواب بسیار زیبا با نوای آرامش بخش شر شر آب
 34000 تومان
مناسب برای اتاق کودکان شما
 16000 تومان
مناسب آیفون و تمامی گوشی های با طول کمتر از 21 سانتی‌متر
 8000 تومان
ژیلتی به اندازه یک کارت اعتباری
 18000 تومان
زیباترین و بی همتاترین عینک برای فرزندانتان
 12000 تومان
قابل استفاده برای نگهداری موبایل، تبلت، لوازم حمام
 15000 تومان
یک سردوشی مجهز به سنسور دمایی با 3 رنگ نیاز به باطری ندارد
 29500 تومان
نسخه اصلی بی بی انیشتین دوبله فارسی
 30000 تومان
گردنبندی فوق العاده برای عزاداران واقعی
 6500 تومان
شال زیبا و منحصر به فرد برای عزاداران واقعی
 15000 تومان
لذت آموزش موسیقی را با لوح موسیقی تجربه کنید.
 17500 تومان
قابلیت اتصال به سوکت هندزفری موبایل
 20000 تومان
آموزش کامل تمام جزئیات و ویژگی ها و قابلیت های جدیدترین نسخه سیستم عامل ویندوز
 24800 تومان
استحمامی دلپذیر همراه با ماساژ ملایم
 34000 تومان
مناسب برای تقویت عضله بازو، پشت باز و سینه و ..
 28000 تومان
تمام ریزه کاری ها و جزئیات حرفه ای گوشی و تبلت اندرویدی را فرا بگیرید!
 14800 تومان
برای برداشتن عکس و نگه‌داشتن گوشی بسیار مناسب است
 10000 تومان
ساعت سه موتوره بسیار جذاب و حرفه ای(led fort 44% تخفیف)
 25000 تومان
این گن قابل استفاده برای ورزش ، نرمش ، پیاده روی و… می باشد.
 45000 تومان
بهترین میز برای استفاده در آپارتمانها، اتاق کودک و خانه های کوچک
 68000 تومان
مخصوص تزیین و جذابیت بخشیدن به جشن ها، مهمانی
 6000 تومان