عنوان انگلیسی مقاله: Globalization and trends in international marketing research in Asia
عنوان فارسی مقاله: جهانی سازی و مراحلی در بررسی بازاریابی بین المللی در آسیا
دسته: اقتصاد- بازاریابی - تجارت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چند
فاکتور نشان دهنده روند جهانی سازی می باشند که شامل آزادسازی گسترده
بازار ، تاثیر تکنولوژی ، روش های ارتباطی متغیر و توزیع در سطح جهانی به
طور سریع می باشد. بازارهای جهانی به طور فزاینده ای برای شرکت های چند
ملیتی حائز اهمیت بوده و این مورد منجر به تغییر در سازمان ها و فلسفه
تحقیقاتی شرکت های بازاریابی بین المللی می گردد. مزایای روش های بین
المللی در ارتباط با تحقیقات شامل کنترل و هماهنگی بهتر تحقیقات در بسیاری
از کشورها ، قابل مقایسه بودن یافته های تحقیقی و درک بهتر نقش بازار بر
مبنای مرزهای فرا ملی می باشد. افراد و همچنین نمایندگی های تحقیق این
موضوع را دریافته اند که این مسئاله حائز اهمیت می باشد تا درک کلی را در
ارتباط با کل محیط عملیاتی ایجاد کرده و درک بهتری از تصمیمات و فعالیت های
رقابتی نسبت به بررسی اطلاعات بازاریابی متعارف داشته باشیم.اگر تحقیقات
مربوط به بازاریابی بین المللی بتواند مطابق با نیاز افراد باشد ، می تواند
مرتبط و متناسب با هزاره جدید باشد..
کلیدواژه: جهانی سازی، تحقیقات بازاریابی بین المللی، تحقیقات بتزاریابی آسیا، رفتار مصرف کننده
مقدمه
دو
دهه گذشته ، شاهد جهانی سازی سریع فعالیت های تجاری در جهان به ویژه در
منطقه آسیا در بخش های اقیانوس آرام با توجه به شکوفا شدن اقتصاد آسیا
همانند ، ژاپن ، کره جنوبی ، تایوان و سنگاپور بوده است. اخیرا بحران
اقتصادی ضررهایی را به بعضی از کشورها وارد کرده و رشد اقتصادی این کشورها و
کشورهای کمتر شناخته شده همانند تایلند ، مالزی و اندونزی را تحت تاثیر
قرار داده است.جهانی سازی و بحران های اقتصادی اگرچه به طور مکرر واقع شده و
به یکدیگر ارتباطی ندارند دارای تاثیرات وسیع و مهمی بر روی شرکت های
بررسی کننده بازار و فعالیت هایشان در آسیا می باشند.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید