پروژه اصول بازاریابی شرکت سونی

9045

وضعیت:
 
قیمت: 75,000 ریال
پروژه اصول بازاریابی شرکت سونی

پروژه بازاریابی در شرکت سونی که در اختیار شما قرار می گیرد، شامل دو فایل word و pdf می باشد و در 61 صفحه گردآوری شده است. منابع مورد استفاده برای این پروژه شامل:

1- ترجمه از سایت های اصلی شرکت سونی
2- اصول بازاریابی پدیدآورنده: گری آرمسترانگ، فیلیپ کاتلر، علی پارساییان (مترجم)
3- استراتژی های بازاریابی: 22 قانون تغییرناپذیری مدیریت بازاریابی پدیدآورنده: جک تروت، آل ریس، سهراب خلیلی شورینی (مترجم)
4- جزوه ی درسی استاد روستایی- نیمسال دوم- سال تحصیلی 93_ 92 گروه مهندسی صنایع  - دانشگاه سراسری سمنان
5- روزنامههمشهریسهشنبه7مرداد1382 - سالیازدهم - شماره 3121
6- فصلنامه علمی تخصصی گروه مدیریت دانشگاه امام رضا ( علیه السلام) شماره پنجم زمستان 87

و فهرست مطالب موجود در آن بدین صورت می باشد:

- معرفی سازمان، تاریخچه و چشم انداز

- چارت سازمانی

- فرآیند بازاریابی سازمان

- بازار هدف و نحوه شناساین

- استراتژی ها و برنامه شرکت

- آمیخته بازاریابی

- ارتباط با مشتری

- تاثیر سیاست ها بر عملکرد سازمان

- نتیجه گیری و پیشنهادات

در این پروژه سعی بر آن بوده است که کامل ترین پروژه در این زمینه ارائه گردد.



پروژه اصول بازاریابی شرکت سونی
 تاریخ ثبت: 1393/6/31    تاریخ به روزرسانی: 1394/4/1
قیمت: 75,000 ریال
بازدید: 4,200
حجم فایل: 2.16 مگابایت
فروشنده: مجموعه مهندسی

اینجانب حسین پورسلطانی فروشنده این محصول می باشم. پس از ثبت سفارش، به اطلاعات تماس من دسترسی خواهید داشت و پاسخگوی سوالات شما خواهم بود.



لطفا برای دانلود این محصول، لینک زیر را کلیک کنید. پس از آن می توانید ثبت سفارش کرده و به صورت آنلاین مبلغ را پرداخت نمایید و بلافاصله محصول را دانلود کنید.

دانلود







کلمات کلیدی: شرکت سونی ،اصول بازاریابی ،بازاریابی ،دانلود پروژه درس اصول بازاریابی ،دانلود پروژه بازاریابی ،آمیخته بازاریابی ،پروژه بازاریابی و فروش ،دانلود پروژه شرکت سونی ،شرکت سونی