بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان3880وضعیت: |
||||||||
قیمت: 110,000 ریال
قیمت خرید نقدی: 99,000 ریال بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی مدارس عادی و غیر انتفاعی « فصل اول » تعاریف و مفاهیم مقدمه آغاز زندگی اجتماعی کودک مهمترین مراحل تحول شخصیت اجتماعی کودکان از نظر مید : جامعه پذیری عوامل یا کارگزاران جامعه پذیری عوامل دیگر هدفهای جامعه پذیری اجتماعی شدن پاسخ به این سؤال که آیا انسان اجتماعی است؟ گونه های اجتماعی شدن تأثیر هنجار ها بر اجتماعی شدن فرد اهداف اجتماعی شدن عوامل اجتماعی شدن خانواده روابط همالان مدارس رسانه های همگانی سایر عوامل اجتماعی شدن باز اجتماعی شدن روشهای پرورش مسئولیت پذیری و رشد عزت نفس « فصل دوم » چهارچوب عملی تحقیق موضوع تحقیق اهداف تحقیق هدف کلی هدف جزئی طرح مسئله تحقیق فرضیات تعاریف و مفاهیم پیشینه تحقیق مسئولیت آموزش ارزش ها وظیفه همه نیروهای تربیتی جامعه قشر بندی اجتماعی در مدراس دولتی و غیر انتفاعی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی دانش آموزان / محسن نوغانی دخت بهمنی ؛ به راهنمایی : منوچهر محسنی . نتایج پژوهش به شرح زیر بوده است : « فصل سوم » توصیف یافته های آماری « فصل چهارم » تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات « فصل پنجم » ضمائم نتیجه گیری محدودیت ها منابع و مأخذ پایان نامه ها جامعه پذیری هدفهای جامعه پذیری پاسخ به این سؤال که آیا انسان اجتماعی است؟ مدارس رسانه های همگانی این پایان نامه در قالب فایل ورد می باشد و حدود 120 صفحه می باشد از طریق ایمیل و یا از طریق پست ارسال خواهد شد مهمترین مراحل تحول شخصیت اجتماعی کودکان از نظر مید روشهای پرورش مسئولیت پذیری و رشد عزت نفس مسئولیت آموزش ارزش ها وظیفه همه نیروهای تربیتی جامعه تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات قشر بندی اجتماعی در مدراس دولتی و غیر انتفاعی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی سایر عوامل اجتماعی شدن
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|