بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی)

3841

وضعیت:
 
قیمت: 130,000 ریال

قیمت خرید نقدی: 117,000 ریال
بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی)


بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی)


بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی)
فصل اول) طرح تحقیق بیان موضوع یا تعریف مسأله: 2 ضرورت انجام تحقیق: 4 پیشینه تحقیق: 5 فرضیات تعریف عملیات متغیرها نوع تحقیق و دلایل آن ابزار گردآوری داده ها جامعه آماری مراحل انجام تحقیق تعریف مفاهیم محدودیت ها فصل دوم) ادبیات تحقیق بخش اول آشنایی با صنعت چرم سبک تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم مراحل ساخت چرم عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم الف- پوست ب- چرم انواع چرم و موارد استفاده از آن انواع محصولات چرمی بخش دوم مباحثی در باب صادرات و ابعاد مدیریتی آن تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال تعریف استراتژی نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی الف- استراتژی جایگزینی واردات ب- استراتژی توسعه صادرات انواع استراتژی های رقابتی عام رهبری در هزینه تمایز محصول تمرکز (محدودنگری) میانه روی تعریف با استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار 59 1- استراتژی بازاریابی یکـسان 59 2- استراتژی بازاریابی تفکیکی 60 3- استراتژی بازاریابی تمرکزی 61 ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار 62 تقسیم بندی بازار های بین المللی استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی آمیخته محصول اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی آمیخته تشویق و ترفیع اجزای تشویق و ترفیع توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی 1- ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین المللی 2- تصمیم به فعالیت در سطح بین‌الملل (Deciding wether to go abroad) 84 3- تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بین‌الملل (Deciding Which market to enter) 86 4- تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بین‌المللی (Diciding how to enter the market) 88 5- تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بین‌الملل (Deciding on the markting program) 96 6- تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بین‌الملل (Diciding on the marketing organizition) 104 فصل سوم) روش تحقیق 108 مصاحبه با مدیران واحدها: 109 جامعه آماری: 111 منابع اطلاعات: 111 فصل چهارم) جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها 112 اطلاعاتی راجع به مدیران مراکز: 113 بررسی فرضیه ها 113 فرضیه 1: 113 فرضیه 2 114 فرضیه 3: 114 فرضیه 4: 114 فرضیه 5: 115 تحلیل یافته های مصاحبه ای 115 تولید کنندگان 115 فروشندگان 116 مشتریان 116 تبلیغات برای فروش 117 فصل پنجم) نتیجه گیری و پیشنهادات 118 نتیجه گیری نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه 1 نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه 2 نتایج بدست امه در ارتباط با فرضیه 3 نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه 4 نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه 5 پیشنهادات پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 1: 127 پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 2: 130 پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 3: 133 پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 4: 135 پیشنهادات در ارتباط با فرضیه 5: 136 سایر پیشنهادات 138 توصیه به سایر دانشجویان محققین 141 منابع
فصل اول) طرح تحقیق
بیان موضوع یا تعریف مسأله
تعریف عملیات متغیرها
فصل دوم) ادبیات تحقیق
بخش اول آشنایی با صنعت چرم سبک
تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی
تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم
عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم
بخش دوم مباحثی در باب صادرات و ابعاد مدیریتی آن
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار
فصل سوم) روش تحقیق
مصاحبه با مدیران واحدها
فصل چهار

بیان موضوع یا تعریف مسأله
تعریف عملیات متغیرها
تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه
نتیجه گیری / پیشنهادات



بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک (داخلی – خارجی)
 تاریخ ثبت: 1392/7/25    تاریخ به روزرسانی: 1392/7/25
قیمت: 130,000 ریال
بازدید: 95
فروشنده: فروشگاه سنجش

اینجانب حمید مشهدی زاده فروشنده این محصول می باشم. پس از ثبت سفارش، به اطلاعات تماس من دسترسی خواهید داشت و پاسخگوی سوالات شما خواهم بود.



سفارش محصول            سفارشی محصول به صورت تلفنی            سوال از فروشنده