جذب مشتری در تجارت الکترونیک3818وضعیت: |
||||||||
قیمت: 80,000 ریال
قیمت خرید نقدی: 72,000 ریال -1) مقدمه 2-2) تجارت الکترونیک 2-2-1) تعریف تجارت الکترونیک 2-2-2) انواع تجارت الکترونیکی 2-2-3) مراحل تجارت الکترونیکی 2-2-4) اجزاء تجارت الکترونیکی 2-2-5) مدلهای کسب و کاری در تجارت الکترونیکی 2-2-6) مزایای تجارت الکترونیکی 2-3) بازاریابی الکترنیکی 2-3-1) تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی: 2-3-2) اجزاء بازاریابی اینترنتی 1-3-3) اهداف بازاریابی اینترنتی 2-3-4)آمیخته بازاریابی اینترنتی 2-3-4-1) تاثیر اینترنت و بازاریابی بر محصول 2-3-4-2) تاثیر اینترنت و بازاریابی بر توزیع 2-3-4-3) تاثیر اینترنت و بازاریابی اینترنتی بر قیمت 2-3-4-4) تاثیر اینترنت و بازاریابی اینترنتی بر ترفیع 2-4) خریدو فروش الکترونیکی 2-4-1) از تجارت الکترونیکی تا خرید و فروش الکترونیکی 2-4-2) فروش بهنگام محصولات 2-4-3) عوامل موفقیت در فروش اینترنتی 2-4-4) ایجاد یک فروشگاه مجازی 2-4-5) سیستم خرید از طریق اینترنت 2-5) اعتماد در تجارت الکترونیک 2-5-1) ماهیت و مفهوم اعتماد 2-5-2)دیدگاه جامع به اعتماد 2-5-2-1) فلسفه 2-5-2-2) روانشناسی 2-5-2-3) مدیریت 2-5-2-4) بازاریابی 2-5-3) ویژگی های اعتماد 2-5-4) نقش ریسک و آسیب پذیری در مفهوم اعتماد 2-5-5) مشخصات اعتماد بهنگام 2-5-6) ابعاد اعتماد 2-5-7) مطالعات صورت گرفته در حوزه اعتماد در تجارت الکترونیک 2-5-7-1) مطالعات گیفن 2-5-7-2) مطالعات آنگ، دوبلار و لی 2-5-7-4) مطالعات چسکین و ساپینت 2-5-7-5) مطالعات همفیل 2-5-7-7) مدل وانگ و امورین 2-5-7-8) مدل فرآیند محور چند بعدی ایجاد اعتماد 2-5-7-9) تحقیقات شانکر و همکاران 2-5-7-11) تحقیقات دایل و همکاران 2-5-7-12) تحقیقات هافمن و همکاران 2-5-7-13) تحقیقات تراکتینسکی و همکاران 2-5-7-14) تحقیقات سولتان و همکاران 2-5-7-15) تحقیقات یون 2-5-7-16) مطالعات اسمیت و همکاران 2-5-7-17)مطالعات شایندرمن 2-5-7-18) مطالعات پالمر و همکاران 2-5-7-19) مطالعات ماتئو و همکاران 2-5-7-20) مدل اعتماد،اعتماد رسمی و اعتماد غیز رسمی 2-5-7-21) مدل چرخه زندگی تسعه اعتماد در تجارت الکترونیک 2-5-7-22) مدل چند بعدی در تجارت الکترونیک 2-5-7-23) مدل اعتماد ادراک شده در تجارت C 2B 2-5-8) فناوری حمایت کننده از اعتماد در تجارت الکترونیک 2-5-8-1) مهر و امضای تایید 2-5-8-2) سیستم های شهرت 2-5-8-3) دفاتر ارائه عنوان 2-5-8-4-1) منوی کلیدی امنیتی 2-5-8-4-2) سیستم زیر ساخت عمومی 2-5-8-5) واسطه های مالی و آژانس های تضمین کننده 2 -5-8-6) سیستم های حقوق و قانونی 2-5-8-6-2) رویکرد دوگانه 2-5-8-6-1) رویکرد دستوری یا تجویزی 2-5-8-6-3) رویکرد حداقل 2-6) نتیجه گیری 2-5-2-2) روانشناسی 2-5-2-4) بازاریابی 2-5-3) ویژگی های اعتماد 2-5-7-4) مطالعات چسکین و ساپینت 2-5-7-8) مدل فرآیند محور چند بعدی ایجاد اعتماد
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|