پرسش:

با سلام

پسری هستم 26 ساله که نزدیک به یک سال پیش با دختری آشنا شدم و بعد از چندین بار قرار

به او علاقمند شدم از طرفی شرایط ازدواج برایم مهیا نبود و خانواده دختر هم به گفته خودش به هیچ عنوان راضی به ازدواج با شخصی مثل من نمی شدند.

من بعد از مدتی به او پیشنهاد ازدواج موقت دادم و او نیز قبول کرد چون واقعا به هم علاقه مند شده بودیم و از طرفی بسیار میترسیدم که به گناه آلوده شویم.

صیغه موقت را خودم جاری کردم و با مهریه معین به عقد هم درآمدیم و تا سه ماه پیش با هم رابطه داشتیم تا اینکه خانواده او به وی مشکوک شدند و او را در خانه محبوس کردند.

چند روز پیش بعد از سه ماه بیخبری با من تماس گرفت و گفت که از من باردار شده و قصد دارد تا جنین را سقط کند.

من با کار او شدیدا مخالفت کردم ولی گفت اگر خانواده اش بفهمند حتما او را خواهند کشت.من به او پیشنهاد دادم که با هم فرار کنیم و وقتی بچه به دنیا آمد برگردیم و اعلام کنیم که ما رسما به عقد هم درآمده ایم.

ما در واقع نه کار خلاف شرع انجام داده ایم نه خلاف قانون.

اگر ممکن است بهترین راه حل را به من ارائه دهید تا مانع از نابودی همسر و فرزندم بشوم.

پاسخ:

با سلام و عرض ادب

خوب متاسف شدم بابت این مشکل و ای کاش ار ابتدا در ایجاد این دوستی دقت می کردید و بعد هم در چگونگی آن بیشتر حساس می شدید.

وقتی شما از ابتدا می دیدید چنین مشکلی وجود دارد و امکان ازدواج نیست نباید رابطه را در حد نزدیکی می کردید که چنین مشکلی ایجاد شود و لذا در این واقعه بیشترین ضربه را دختر می خورد.

حال کاریست که شده ان شالله که ختم به خیر شود.

شما دوست عزیز در ابتدا مطمئن شوید که حرف او راست است و قصد فریب و بازگشت شما و ایجاد رابطه دوباره را ندارد چون ممکن است که هدفش از بیان این مسئله بازگشت شما و ایجاد دوستی مجدد باشد یا هر قصد مشابه دیگر.

حال که بر فرض صحت حرفش وضعیت اینطور است شما باید سریع پدر و مادر خودتان را توجیه کنید که به خواستگاری دختر خانم برید و پدر و مادرش را راضی و سریع ازدواج کنید و اگر در این امر دقتی بکنید و با هشویاری زیاد عمل کنید امکان اینکه راضی شوند و تن به ازدواج شما دهند زیاد است.

اما اگر رفتید و راضی نشدند باید قضیه حامله شدن دختر را به مادرش تنها یا هر کسی(واسطه) از خانواده دختر که معقولتر و منطقی تر است اطلاع دهید تا مادر دختر شوهرش را و یا اون واسطه خانواده دختر را راضی کند با وصلت شما دیگر مخالفتی نکند و ان شالله ازدواج کنید و از نظر قانونی هم با توجه به از بین رفتن بکارت و حامله شدن، دختر خانم متعلق به شما هستند.

بالاخره سعی کنید به هر نحوی که شده بدون درگیری و مشکلی با ازدواج موافقت کنند که باعث کشته شدن فرزندتان نشوید.

برای اینکه اختلافی پیش نیاید و خدایی نکرده درگیری نباشد قضیه را پدر دختر نفهمد و شاید بعدا بفهمد که دیگر ممکنه خیلی عکس العمل خاص نشان ندهد.

فرار کردن کار درستی نیست چون مسلما مشکلات فراوانی دارد و توابع بدی به دنبالش هست و برای دختر هم سخت است و مطمئنا در دوران بارداری و موقعه وضع حمل به حضور مادر نیازمند است.



هدست بلوتوث بیتس مدل Q3

تجربه ای نو برای لذت بردن از موسیقی

کیفیت صدا را لمس کنید!

پخش موزیک با کیفیت صدای فوق العاده عالی و رفع نویز محیط


اتصال از طریق بلوتوث بدون نیاز به سیم

قابلبت اتصال مموری Micro SD


ویژه موبایل ،تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر

بهترین هدیه برای جوانان و ورزشکاران

قابلیت شارژ شدن از طریق پورت USB


قیمت : 69000 تومان



هدفون بیتس مدل Q3 ساخت شرکت معروف بیتس صدایی قدرتمند را تولید می‌کند و دکمه های کنترل تعبیه شده بر روی آن همراه با میکروفن به کاربر این امکان را می‌دهد تا موسیقی در حال پخش را کنترل کرده و همچنین تماس‌های تلفنی را در صورت اتصال به تلفن‌های همراه هوشمند پاسخ داده و یا قطع کند. درایورهای این هدفون علی‌رغم حجم و اندازه‌ی متوسط، صدایی قدرتمند با BASS مناسب تولید می‌کنند. پدهای هدفون راحتی خوبی بر روی گوش داشته و درعین‌حال عایق خوبی برای صدا هستند و تا حد امکان از نشت صدا به بیرون و ورود صدای مزاحم محیط به داخل جلوگیری می‌کنند. ساختار چرخشی گوشی‌های این امکان را می‌دهند تا بتوان آن‌ها را چرخاند و به‌صورت تخت قرار داد تا حمل‌ و نقل هدفون آسان شود. این هد ست فوق العاده کیفیت ساخت بی نظیری داشته که نسبت به قیمت پایین آن واقعا چشمگیر است. بدنه این هدست از فلز نشکن بوده و انعطاف و نشکن بودن آن کاربران را حیرت زده می نماید.


قیمت : 69000 تومان



ویژگی های هدست بلوتوث بیتس مدل Q3  :
- اتصال هدست از طریق بلوتوث (بدون سیم)
- دارای درگاه مموری (رم) میکرو اس دی
- پشتیبانی از انواع گوشی موبایل،‌ تبلت،‌ آیفون،‌ آیپد،‌لپ تاپ و کامپیوتر
- امکان شارژ شدن با پورت USB
- دکمه مخصوص برای کم و زیاد کردن صدای هدست
- دکمه های مخصوص برای تعویض آهنگ و توقف آهنگ
- پخش موزیک با کیفیت صدای فوق العاده عالی و رفع نویز محیط
- طراحی زیبا، سبک و اورگونومیک
- کیفیت ساخت فوق العاده بالا
- بسیار منعطف و ساخته شده از فلز نشکن
- دارای رادیو استریو



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 69000 تومان