سلام شوهرم به من خیانت کرد ومن این موضوع را فهمیدم.با خواهش وتمنا تقاضای بخشش کرد من هم حاظر شدم دوباره با او زندگی کنم.هر روز مشکلات زندگی مابیشتر میشود .البته نه مشکلاتبین من وهمسرم ..مسکلات زندگی.آیا اشتباه کردم که کنار او برگشتم گاهی فکر میکنم به خاطر گناهان او است که مشکل پشت مشکل میاید البته او نیز توبه کرده.

 

با سلام خدمت شما خواهر بزرگوار

 

این که شما، شوهر خود را بخشیده اید نه تنها کار اشتباهی نکرده اید، بلکه کار بزرگ و پسندیده ای را انجام داده اید. بخشیدن افراد در موقعی که طرف مقابل کار بسیار ناپسندی انجام داده باشد، کار هر فردی نیست و چشم پوشی کردن در این جا، کار بزرگی است. ان شاء الله خداوند متعال به شما خیر دنیا و آخرت را بدهد.

 

شما مناسب است که مشکلات زندگی را به خاطر گناهان شوهر خود تعبیر و تفسیر نکنید. با توجه به این که بیان کرده اید که شوهر شما از گناهان خود توبه کرده است و ان شاء الله خداوند رئوف هم از سر تقصیرات گناهان ایشان گذشته است، بنابراین وجهی برای  این گونه تعبیر کردن نمی باشد.

 

خواهر گرامی، ریشه و علل مشکلات زندگی را در جای دیگری جستجو کنید. البته زندگی بدون مشکلات نمی شود و انتظار این که زندگی اصلاً دارای مشکلات نباشد، انتظار درستی نیست. در واقع دنیا محل امتحان و ابتلاء به سختی ها و مشکلات است و ویژگی دنیا همین است. آن چه که مهم است این است که افراد مشکلات را مدیریت کرده و حل کنند.

 

ان شاء الله در تمامی مراحل زندگی موفق باشید.

 

 

 

لیف جادویی صورت

لیف جادویی صورت جدیدترین وسیله در دنیای آرایش

محصولی بی نظیر و متفاوت در صنعت لوازم آرایش و بهداشتی

از پوست زیبای خود محافظت کنید

با لیف جادویی دیگر نیازی به مواد شیمیایی مضر نخواهید داشت

قابل استفاده در هر زمان و مکان

تمام صابون های که صورت شما را خشک و خراب می کنند دور بریزید

حالا با لیف جادویی فقط شما به آب نیاز دارید

این بهترین و تا یید شده ترین روش برای شستشوی

 صورت و پاک کردن آرایش است

به جای استفاده از مواد شوینده زیان آور فقط

 با آب و لیف جادویی آرایش خود را پاک کنید

لیف جادوویی شماره مجوز   44659/172/د

isbn:978-600-5097-02-6

 

 

11500 تومان